Get Adobe Flash player

Česta pitanja

Pokušali smo da odgovorimo na nekoliko najčešćih pitanja naših kupaca. Ukoliko i Vi imate neko pitanje za nas, biće nam drago da Vam dadnemo stručan odgovor.


Alarmi se lako premoste i dekodiraju, postoji naprava za onesposobljavanje bilo kog alarma. Ako se i ne dekodira, alarm stvara buku na koju niko ne obraća pažnju, automobil se može odvesti ili odgurati, odvući sajlom. To nije moguće uraditi sa našim sistemima.


Zeder i Lavlja kandža blokiraju upravljački mehanizam, tako da nije moguće odgurati automobil, odvući sajlom. Ako lopovi upale motor automobila, automobil ne može biti otuđen.
Zeder poseduje i blokadu pokretanja motora, (ili zvučni signal) tako da nije moguće usled zaboravnosti krenuti sa blokiranim upravljačkim mehanizmom. Istovremeno to je bio i neophodan standard propisan od strane EU.


General Motors ima PASSlock II, FORD ima SecuriLock, CHRYSLER ima SentryKey i TOYOTA ima Engine Immobilizer. Ovi sistemi protiv krađe su ispitivani u USA nacionalnom magazinu, zaključeno je da je lako premostiti ove sisteme, za oko 20 sekundi, često se automobili kradu vučenjem sajlom ili guranjem, naši sistemi sprečavaju vučenje sajlom i guranje, a imobilajzer ne. Ako vam prodavac kaze da vam nije potreban dodatni uređaj protiv krade, TO NIJE ISTINA! Veliki broj automobila je ukraden sa ovim sistemima.



Često je cilj prodavca da vam proda skup alarm, Zeder sistem je atestiran u svim zemljama EU, možete kupiti Lavlju kandžu, koristeći je niko ne može osporiti garanciju, i posle isteka garantnog roka, vratiti je i doplatiti za Zeder sistem.


To imaju svi alarmi i ne sprečavaju krađu, uz Zeder sistem i Lavlju kandžu dobićete 2 nalepnice za stakla, što znači da kad ih lopovi primete, preskočiće vaš automobil, mada već i samim postavljanjem na volan, Lavlja kandža je vidljiva i odbija lopove.



Da biste onemogućili šlepanje sajlom, guranje ili navlačenje na šlep službu, iskrenite točkove prema prepreci, bilo koje pomeranje uzrokovaće udaranje vozila u prepreku, ili je jedino moguće gurati vozilo u krug, što znaci da je lopov sa vozilom šlep službe pao svima u oči, pokušavši da uzme automobil koji je zauzeo 2 trake puta. Previše je komplikovano.



Takav sistem niti postoji, a najverovatnije neće ni biti napravljen, mi se trudimo da se približimo što je moguce bliže potpunoj zaštiti. Praksa pokazuje da lopovi uvek idu na slabije obezbeđene automobile.
Po procenama britanske policije svaka naprava koja uzme 5 minuta vremena lopovima je gotovo 100% zaštitila automobil. Potrebno je pridržavati se uputstva za korišćenje uređaja, (nikome ne ostavljati ključeve naših uređaja, uvek uređaj stavljati u funkciju, usmeravati točkove prema prepreci itd). Na žalost mnogi vozači se ne pridržavaju ovih uputstava.



Blokada menjača se isključuje stiskanjem kvačila i guranjem, a blokada kočnica ispuštanjem ulja iz sistema za kočenje, vozilo se odvozi kočeći ručnom kočnicom.